חיפוש באתר

תקנון תכנית צהרונים לגני ילדים וכיתות א'-ג' - תשפ"ה

תקופת הפעילות בשנת הלימודים תשפ"ה: יום ראשון, כ"ח באב תשפ"ד, 01/09/2024 עד יום שני , ד' תמוז תשפ"ה, 30/06/2025

 

1. הפעילות בתוכנית תתקיים בימים ראשון עד חמישי.
בגני הילדים התוכנית תפעל בין השעות 14:00 עד 17:00.
בבתי הספר התוכנית תפעל שלוש וחצי שעות מסיום הלימודים, בהתאם למתווה שיפעל באותו מוסד חינוכי.

 

2. התוכנית לא תפעל בימי שישי, בערבי חג, בימי שביתה ובימי בחירות לכנסת או לרשות המקומית.

 

3. רישום ותשלום:
• חיוב באמצעות מסוף הוראת קבע בכרטיס האשראי יבוצע בהתאם לחודשי הפעילות של הצהרון הנבחר.
• שינוי אמצעי תשלום לבקשת הלקוח, יש לעשות מול מתנ"ס מיתר.

 

4. פעילות בימי חופשה/חגים:
א. לוח חופשות: משרד החינוך מפרסם מדי שנה את לוח החופשות בתוכנית הצהרונים.
ב. ימים ארוכים: יתקיימו בחלק מימי הפגרה במערכת החינוך, בהתאם למתווה שיפעל באותו מוסד חינוכי.

 

5. הזנה:
א. ילדי הצהרונים נהנים מארוחת צוהריים חמה של חברת קיבוץ יד מרדכי בהתאם למתווה "ניצנים".
ב. הורה לילד עם רגישות למזון מחויב לעדכן במעמד ההרשמה ולצרף אישור רפואי מאלרגולוג.
האישור תקף למשך שנת לימודים אחת בלבד, ההתייחסות לילדים אלרגיים או עם רגישויות, תהיה בהתאם להנחיות תכנית ההזנה המופעלת ע"י משרד החינוך ובהתאם לחוזר מנכ"ל, בהסתמך על אישור רפואי מאלרגולוג והחלטת התזונאית. עד לקבלת החלטת התזונאית, על ההורה לצייד את הילד/ה במזון מהבית. כמו כן, במידה והרגישות אינה מופיעה ברשימת הרגישויות בחוזר מנכ"ל, על ההורה לצייד את הילד/ה במזון מהבית, במהלך כל שנת הפעילות.
ג. יובהר כי זמן הטיפול בבקשה להתאמת מזון לילדים עם אלרגיה או רגישות למזון, הינו כשבועיים, המתנ"ס יעדכן את הורי הילד בסיום הטיפול.

 

6. מחיר ותנאי התוכנית:
א. לילדי הגנים וחטיבות צעירות: 935 ₪ לחודש.
לילדי כיתות א' -ג': 835 ₪ לחודש .
ב. יובהר כי הפעלת הצהרונים לשנת תשפ"ד במתכונת תכנית "ניצנים", לרבות התעריפים המסובסדים הנקובים, מותנית באישור משרד החינוך לסבסוד מסגרות הצהרונים גם לשנת הלימודים תשפ"ד. ככל והמשרד לא יפרסם 'קול קורא' עבור שנת הלימודים תשפ"ד ו/או שהרשות לא תהיה זכאית לסבסוד מכל סיבה שהיא, המחיר החודשי עשוי להשתנות בגובה הסבסוד הממשלתי. כל זאת בהתאם ובכפוף לחוק הפיקוח על הפעלת צהרונים תשע"ז -2017. לא תישמע כל טענה בדבר השינויים, לרבות לעניין תעריפי הגבייה ומתכונת ההפעלה.
ג. יובהר כי ההשתתפות בקייטנות חנוכה ופסח מחייבת רישום נפרד עבור ילדים שאינם בצהרון. הגביה, לנרשמים לקייטנות של החגים נעשית בנפרד. ילדי הצהרון אינם חייבים ברישום לקייטנה, התשלום הוא חלק מתשלום הצהרון.
ד. לא יבוצע החזר כספי בגין היעדרות מכל סיבה שהיא לרבות ימי שביתה וימי בחירות. במידה והפעילות תופסק בשל כוח עליון, או מצב חירום הכספים יוחזרו להורים ככל שיבוצע שיפוי למתנ"ס.
ה. לא יבוצע החזר כספי בגין היעדרות ילד בשל מחלה עד 7 ימים , במקרה של מחלה, אשפוז, שבר, מעל 7 ימים רצופים יתבצע זיכוי יחסי בכפוף להצגת אישורים רפואיים .
ו. למתנ"ס שמורה הזכות להרחיק ילד במקרים חריגים התנהגות שאינה מאפשרת את הישארותו במסגרת או להפסיק את פעילותו לפרק זמן שיקבע. יובהר כי בגין תקופת ההשעיה ו/או ההרחקה לא יבוצע החזר כספי.
ז. הוצאת ילדים מבתי הספר ומגני הילדים רק על ידי מי שהוסמך להוציאם והרשום בטופס 'איסוף ילדים'. כמו כן, חל איסור על שליחת ילדים לחנייה ללא ליווי הורים או מלווה מוכר לצוות הצהרון (ובלבד שהינו מעל גיל 12.)
ח. על כל היעדרות של ילד מפעילות הצהרון יש לעדכן את הצוות החינוכי מראש.

 

7. ביטול פעילויות:
א. במקרים בהם לא ניתן יהיה לקיים את התוכנית בשל נסיבות שאינן תלויות במתנ"ס, כגון: התפרצות מגפה, מצב חירום, מצב מיוחד בעורף, פגעי טבע וכד', יבוצע החזר כספי בכפוף לקבלת שיפוי מהמדינה בגין התקופה בה לא התקיימה פעילות. ב. נגיף הקורונה: למרות החזרה לשגרה, פעילות הצהרון, יכול שתהא מושפעת מנתוני תחלואה והנחיות משרד הבריאות ו/או ועדת הכנסת לענייני קורונה ו/או גורם מוסמך אחר. במקרה של דרישה להוציא לבידוד את כל מסגרת הצהרון עקב חשיפה לחולה מאומת, תימסר הודעה להורים ויבוצע החזר להורים בהתאם לתקופת הבידוד שתיקבע על ידי משרד הבריאות ולאחר שיתקבל אישור לביצוע החזר מהגורמים המוסמכים.
ב. במקרה של בידוד פרטני לא יינתן החזר.

 

8. פתיחת קבוצות:
א. מינימום נדרש לפתיחת מסגרת הינו 18 ילדים בגני הילדים ו 20 ילדים בבתי הספר. במידה ומספר הנרשמים אינו מאפשר פתיחת מסגרת, תימסר הודעה להורים ולא תישמע כל טענה מסוג כלשהו.
ב. גודל קבוצה מקסימלי: 28 ילדים בגנים ו 34 בבתי הספר (למתנ"ס שמורה הזכות לסגור קבוצה בפחות ילדים, בהתאם לשיקוליה). רישום מעבר לגודל הקבוצה המקסימלי - תיפתח רשימת המתנה למתנ"ס שמורה הזכות להחליט באם לפתוח קבוצה נוספת או לפצל את הקבוצות או לעצור את הרישום.
ג. המתנ"ס רשאי לבצע במהלך השנה שינויים בכוח אדם, לאחד ו/או לפצל קבוצות ו/או לנייד צוותים -הכל בהתאם לצורך. ההחלטה בנושא כ"א נתונה באופן בלעדי למתנ"ס.
ד. למתנ"ס שמורה הזכות לבצע איחוד קבוצות בצהרון, במידה ומספר הילדים בשתי קבוצות צמודות יפחת.

 

9. יובהר כי המתנ"ס רשאי למסור מידע אודות פרטי הרישום או כל מידע אחר הנוגע להתקשרות עמה או לילד הרשום לצהרון למשלם ולו בלבד. בקשת מידע כנ"ל על ידי אחר תינתן בכפוף לאישורו בכתב של המשלם.

 

10. ביטול רישום:
הודעה על ביטול הרישום לצהרון הינה באחריותם הבלעדית של ההורים, הודעה לצוותים החינוכיים ו/או בכל דרך שאינה באמצעות שליחת מייל לביטול אינה מהווה הודעה על ביטול השתתפות בצהרון.
מייל לשליחת הודעת ביטול ו/או בקשת רישום Matnas2@metar.muni.il
המועד הקובע לטיפול הינו התאריך בו התקבל מייל הבקשה לביטול.
א. ביטולים לפני פתיחת שנה"ל יתקבלו עד לתאריך 25/08/2024, לאחר תאריך זה יחויבו ההורים בתשלום עבור חודש ספטמבר.
ב. הורה יהיה רשאי לבטל את השתתפות הילד בצהרון בהודעה בכתב שתימסר עד ה 20 בחודש לגבי החודש העוקב.
במקרה והודעה כאמור תימסר לאחר ה20 בחודש יחויב ההורה בתשלום של חודש נוסף. בחודש זה יוכל הילד להמשיך להשתתף בצהרון.
בצהרונים – התאריך האחרון בו ניתן יהיה לבטל ולקבל החזר כספי הוא 20.03.2025 ובכל מקרה יחוייב חודש מרץ במלואו. בקשה שתתקבל לאחר תאריך זה – תחוייב בשכ"ל מלא עד סוף שנת הלימודים (30.06.2024 כולל)

 

הריני מאשר כי קראתי את התקנון במלואו והריני להביע את הסכמתי לתנאים האמורים בו.

*התקנון כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. והכוונה לזכר ונקבה, כאחד.
תקנון זה כפוף לשינויים אפשריים שיוכנסו בו בעקבות פרסום 'קול קורא' של משרד החינוך.
כל שינוי יפורסם באתר מתנ"ס מיתר, ווטסאפ צהרונים.

 

 

אנשי קשר בצהרונים:

מנהלת מתנ"ס מיתר - הגב' רעות בנדט דידי
מנהלת אגף גיל הרך מתנ"ס מיתר - הגב' אושרת עטר הורוויץ
רכזת הצהרונים מיתר - הגב' אופירה בן הרוש
רכזת גבייה - הגב' הגר סבאג
טלפון המתנ"ס -  08-6684020

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות